Emprovize Kırek Memet Fıkraları


kırek memet bir gün debisi hackliyormuş bunu gören arkadaşı sormuş :
-olm kırek napıyorsun?
mehmet: hiç debisi hekliyorum işte
-ya ip adresini bulurlarsa
mehmet: hadi ya!


Brejnev, Küba'ya gelecekmiş. Kübalılar toplanmış, bir hoşluk yapacaklarmış.
Ülkenin en iyi ressamına başvurmuşlar. Bir tablo yap, adı "Brejnev Küba'da"
olsun diye. Ressam "Hadi oradan" demiş. "Ben adamı görmedim bile. Adam
hayatında Küba'ya gelmedi. Şimdi ben nasıl Brejnev Küba'da diye
atmasyondan resim yaparım?"
Tesadüf bu ya, bizim kırek memet, puro almaya Havana'ya gelmiş o sırada,
sıkıntıyı duymuş. "Ben size istediğiniz tabloyu yaparım, ama bana bir sandık
puro verirseniz..." demiş.
Adamlar çaresiz, vermişler. kırek memet bir hafta sonra, Kuba'lıları çağırmış.
"İşte tablonuz" demiş.
Tuvalin üzerini örten bezi hızla aşağı çekivermiş. Küba'lılar da donuvermişler.
Tabloda, yatakta iki kişi, al takke ver külah...
"Bu ne" diye gürlemiş, Küba Turizm Bakanı. "Bu ne?. Bu kadın kim?.."
"Brejnev'in karısı!" demiş, Kırek memet.
"Peki bu üstündeki adam kim?"
"Brejnev'in uşağı!.."
"Peki Brejnev nerde ulan?!"
"Brejnev Küba'da"




memetin evine gece hırsız girmiş, tek malvarlığı olan 100 $' ını çalmıştır. memet ilk şoku

atlatır atlatmaz gazeteye saldırır:
- dolar düşmüş, kardayım!






ÇOCUGUMUZUN ADI NE OLSUN
>> > >>>>>> Kiz hayatinda ilk defa bir partiye
> > gidecekmis,annesi o
> > >>>>>>aksam kizina > ögüt veriyormus. Kizim
bak sen bu
> > >>>>>>partileri bilmezsin burada çapkin
erkekler olur
> > >>>
> > >>>>>> > > seninle yatmak için her seyi
yaparlar eger
> > böyle bir
> > >>>>>> >>> > > sey olursa ona
çocugumuzun adi ne olsun
> > diye sor
> > >>>>>>hemen telaslanir
> > >>>>>>ve
> > >>>>>>senden uzaklasir.
> > >>>>>>Neyse kiz partiye gitmis biraz sonra bir
genç
> > kizi
> > >>>>>>dansa kaldirmis, dans ederlerken genç kizi
> > oksamaya sarkintilik
> > >>>>>>yapmaya
> > >>>>>>baslamis. Kiz hemen "çocugumuzun adi ne
olsun"
> > demis, genç
> > >>>>>>tirsmis ve
> > >>>>>>gitmis. Bir sure sonra baska bir genç
gelmis
> > yine ayni
> > >>>>>>sarkintiliklar
> > >>>>>>baslamis kiz yine "Çocugumuzun adi ne
olsun"
> > demis ve genç
> > >>>>>>yine panik bir sekilde kaçmis, biraz
sonra bir
> > genç daha
> > >>>>>>gelmis, dansetmeler falan derken yine ayni
> > sarkintiliklar
> > >>>>>>baslamis, kiz yine "çocugumuzun adi
> > >>>>>>ne
> > >>>>>>olsun demis ama degisen bir sey yok daha
sonra
> > disari çikip
> > >>>>>>issiz
> > >>>>>>bir
> > >>>>>>yer bulmuslar kiz yine "Çocugumuzun adi ne
> > olsun" demis gençte
> > >>>>>>yine bir sey yok biraz sonra genç kizin
> > elbiselerini
> > >>>>>>çikarmis kiz yine "Çocugumuzun adi ne
olsun"
> > gençte yine bir
> > >>>>>>sey yok genç kizla sevismeye baslamis kiz
> > "Çocugumuzun adi ne
> > >>>>>>olsun" demis genç yine sessiz bir süre
sonra
> > genç isini
> > >>>>>>bitirmis kiz yine "Çocugumuzun adi ne
olsun"
> > demis. Genç
> > >>>>>>kalkmis prezervatifi çikarip bir dügüm
atmis
> > >>>>>>"Buradan çikabilirse Kırek memet
olsun
> >












kırek memet birgun namaz kiliyormus torunu da seyrediyormus
95 rekat kilmis
torun demis dede sen ne yaptin..
bonus topladim demis..
memet
neyse
ertesi gun namaz vakti gelmis
kırrrek memet namaz kilmamis
torun gelmis dede niye namaz kilmiyosun demis
kırek memet: trainer'a taktim demis
ehehhehe
torun sasirmis dalga mi geciyorsun dede demis
memet de ebe salak evladim bonusa inaniyorsun da trainer'a niye inanmiyosun demis.. handi

bakim pleysteyshina sen demis..












Kırek memet bir gün bangi camping yapıyormuş.
Adama sormuş bu ipin uzunluğu ne kadar?
adam: 70 metre, ip uzun yere değince ölüyorsun
kırek memet: yemin et



kırrek memet bir gün kendi kurduğu siteyi hackliyormuş , işgüzarın biri memeti izlerken,

gewşekçe sırıtarak, "yaw kırek okumuş adamsın, kurduğun siteyi hackliyorsun" demiş, memet de

sakin sakin cevap vermiş:

- müsaade edersen fıkrayım ben.



bi gün kırek memetin bilgisayarları çalınmış. toplanan kalabalık, "köşkün kapısını açık

bırakırsa olacağı bu", gibi sözlerle kabahati memet de aramaya başlayınca memet dayanamayıp

- ulan bilgisayarların hiç mi kabahati yok be?

diyince, ortamdan bi ukala sıyrılıp

- "hırsızın hiç mi kabahati yok" diyecektin memet. şaşırdın, fıkranın içine ettin

demiş. kırrek memet gözleriyle adamların gözlerinin içine sırasıyla tek tek baktıktan sonra,

- emprovize takılıyorum yavrum evladım, üstelik bu benim fıkram

demiş ve ardından figüran listesinden adamın ismini silmiş bir çırpıda.









Bir gün azrail kırek memetin canını almaya gelmiş
azrail: vakit tamam canını alacam
memet: vay hacı biliyodum bak sen de komünistsin demi bak orak falan ha çakal



azrail: artik bitti.. hadi obur tarafa gidiyoruz
kırek memet: abi sizin i$te zor yani.. aslinda adaletsizlik var.. bak israfil butun hayati

boyunca oturuyo.. o huri senin bu melek benim takiliyo.. neymi$ kiyamet kopacakmi$te bi

ufleyecekmi$.. sen 7 gun 24 saat onlinesin abi.. valla uzuluyorum senin icin
azrail: ya bi susun ya.. bi susun
memet: abi susarsan ezerler adami.. bak sen susmu$sun ustune en zor i$i vermi$ler
azrail: sen bekle burda geliyorum ben








memet yine birgün palavra sıkıyormuş..
-"Geçen yaz Afrika'da 99 aslan vurdum.." Arkadaşı dayanamamış,
-"100 de şuna bari" demiş. kırek memet de:

-"Bir aslan için yalan mı söyliycem sana" demiş