Burası Türkiye

     Türkiye burası.Sevmiyorum bu sözü ama olanları anlatmaya yetecek başka bir sözcükte gelmiyor aklıma.
      Dünyanın başka hangi yerinde vatandaşı hastane kuyruğunda beklerken ya da doktorsuzluktan ölürken o ülkenin bakanı Amerikaya tedaviye gidiyor üstelik yine vatandaşın parası ile...Varmıdır acaba suyu olmayan köylere çamaşır makinesi yardımı yapan bir ülke veyahut ekmek alacak parası olmayana buzdolabı yardımının yapıldığı bi yer.İnternette haberlere bakıyorum treni iten vatandaş diyor gülüyorum olur burası Türkiye diyorum sonra kızıyorum kendi kendime deme şu sözü diye ama yok başka hangi söz anlatır olanları insanlara?
     Ananıda al git diyor başbakan,seninde çocuğun işsiz kalsın diyor(kendinin ki gemicik alırken),açlıktan kırılırken insanlar kriz teğet geçecek diyor sonra kalkıp teğeti tarif ediyor.Ve kalkıyor benim vatandaşım yine ona oy veriyor hemde bir torba kömür karşılığında.Öyle uzun uzun düşünmeye gerek yok nasıl kalkınır gelişiriz diye basit arkadaşım basit sorgulayacaksın niye açım ben,çocuğum niye işsiz,ekmek parası niye bulamıyorum diye soracaksın olanlara kader deyipte geçmeyeceksin.Miras kalmadı sana bu fakirlik kendin yarattın onu tıpkı zengini zenginliğini yarattığı gibi uyan hey halkım ara hakkını kanma bir torba kömürle bir paket makarnaya...