İtiraf Ediyorum!




* 1.75 boyunda beyaz tenli, kızıl saçlı bayanlara bayılıyorum. Özellikle ufak bir dövmesi de varsa başımı dayayıp uyuyabilirim.


* Halı sahada kaleye geçince çiğdem çitlemeye bayılıyorum

* Kız olsam lezbiyen olurdum.(Hani şu yandaki kızı görünce kendime hak veriyorum.)








*Olumsuz bir şey söyleyince " ben de miiiii?" diye vıcık vıcık konuşanların ağzının üstüne 35lik malayla vurmak istiyorum. Evet sen de!!


* Çektiğim fotoğrafı arkadaşım facebook profiline koyunca 40 beğeni, ben çalışmalarıma koyunca 3 beğeni alıyor. bu ne yaman çelişkidir anlamadım.

*Hesabı ödeyen kızları bazen seviyorum bazen sevmiyorum. (ben de anlamadım)

*Bedelli öğrencilik çıksın, neyse parası verelim direkt yar.doç başlayayım göreve.

*Üzerimde acayip bir bedbahtlık var hani kurşun döksen geçmez bildiğin ereğli demir çelik fabrikasını dökmeleri lazım.

*Leopar desenli her şeyden (istisnasız) nefret ediyorum.

*Ayrıca piçyunusun haberindeki en alttaki kıza ben de hasta oldum, keşke dizinin ana karakteri olsaymış.