otobüs şeysi



otobüs yolculuğu sırasnda,az dolu otobüste ayakta kalanlarn mutsuzluğu en kötüsü... otobüs hıncahınc doluykn oturan kişi kendisni şanslı hissederkn; az dolu otobuste ayakta kalann hissiyatı bambaşka(gözünü sevdiğimn insan psikolojisi

yer verme olayı var şimdi, yaşlı bir insana yer verdinz geçti oturdu sorun yok ama inatla oturmayn genelde amcalar,bazı bazı teyzelr var ki o en beteri.. gel dersin gelmez , ayaklanmışssndır 'otur sen evladım' der ama ok yaydan çıkmıştr bir kere kalkıldı mı olay mahalli olan koltuktan mümkün olduğunca uzaklaştn, uzaklaştn yok uzaklaşamadn paronayakça saçma hareketler sergilemeye başlarsn istersin ki herkes senin koltuğna oturmak istesin yaptığın fedakarlık karşılk bulsun

ters oturamayn teyzeler diğer bir otobüs insanı türüdür.yer verirsn yok ben ters oturamam eee sen otur ben otobusu geri geri sürerim a.q.

otobüs yolculuklarınn en zevkli yanı kız kesme faslıdr.memeli falan canlı bakacaksın sonuçta..

fordcular vardı eskidn ne oldu onlara bak... toplum olarak toplucna bi bilinçlnme geçirdikte bu insanları küstürdk, üzdük mü?

her ortalama türk erkeğinn ''hatun geldi kendi dayadı, ben kaçtıkça o dayadı en son baktm istiyo'' şeklnde hikayesi olan en az 1 en fazla 8 arkadşı mevcuttr.

"şöfor bey arka kapıyı açar mısını ?" lafınn concorde misali ses hızıyla gitmesi gerekrken orta kapı civarnda boğuklaşıp kaybolmasıdr beni en çok hüzünlendren..

"düğmeye basar mısınz?" var bir de basmam de bak nasıl bozuluyrlar ama eğlencli

bi de eskden bilet varken çok zevkliydi ulaşım,kırtasiyeden aldığn el işi kağıdnı bilet şeklinde kullanan arkadaşlarm vardı benim,

tabi uyurken bacak bacak üstüne atan arkadaşlarımda vardı ama konumuz o deil o yüzden bacak mevzusunu başka yazımızda paylaşıcam...

ömür gedik bir yazım hakkında yorumda bulunursa muhtemelen şu olur : "çok şeker bi yazı olmuş ya böyle şeker gibi çok güzel, çok şeker ya çok şeker..."


hepinizi kucak dolu sevgiyle kucaklıyorum...