Inception Hakkında Eleştiri

Bu aralar baya meşhur bi film oldu bu İnception. Ben de izledim bir kaç kelam etmek istedim. Film oldukça sürükleyici, efektler olağanüstü, beklentileri fazlasıyla karşılıyor.
Görüntü ve çekim teknikleri açısından çok üstün, hele o yerçekiminin yok olması durumunu modellemişler bittim orada...
Sesler olabildiğince güzeldi. Uzun zamandır böyle güzel ses efektleri duymamıştım, Hans Zimmer yapmış soundtrack'ini.. İnsan o ses efektleriyle filme daha çok bağlanıyor. Hiçbir aşırı tarafını sezmedim o efektlerin. Soundtrack'i indirmek isteyenler buradan indirebilirler: istek-müzik
Malum İzmirde ikamet ediyorum. Filmi izlerken deprem oldu. Ses efektleriyle birlikte güzel bir kaynaşma yarattı bana. Tam yer çekimi yoksunluğu sahnesinde deprem olursa böyle olur. Ağzımdan şu kelimeler döküldü:

inception 20 lira, ses sistemi 100 lira, filmi izlerken deprem olup tanrının beni kurguya katması paha biçilemez :D :D


Burada da South Park dizisi (s14e10) inceptionla dalga geçmiş izlemeye değer :P
http://www.cizgiport.com/South_park_14_sezon-izle/10_bolum/