benim işim

Her gece sana kavuşmaya uyuyup
Her sabah senin aşkına uyanırım
Kalkarım gözlerindeki sıcak yatağımdan
Yüzümü bol umutla yıkarım
Kahvaltım krallara layık
Hayallerimin üstüne bolca mutluluk sürer
Yanına da hayalinle , gülüşünü ekleyip
Üstüne de bir bardak sıcak neşe içtimmi
Doyurur ruhumu çıkarım evden
Her gün aynı yerde , aynı saatte
Bugün gelip beni yarınlara götürür
Sonra varırım yarınlardaki kalbine
Başlarım o günkü mesaime
Ağırdır benim işim
Tatil yok bu işte , izin yok
Çalışırım her gün deliler gibi
Mesai yetmez hiçbir zaman
Bende taşırım evime her akşam işimi
Hatta uyuduğumda rüyalarıma girer
Devam ederim uykumda her şeye
Anlayacağın günün yirmi dört saati ,
Haftanın her günü
Yorulmadan , bıkmadan , usanmadan çalışırım
Patronum sensin benim
İşim seni sevmek
Maaşım senin sevgin
Ve sayın patronum bende her çalışan gibi
Yüksek maaşlar beklerim senden


by eserce