Erkeksel mevzular

Kim Kardashian
Kpssydi testlerdi derken gün içerisinde eğlenmeyi unutmuş hale geldim. Ders teneffüs ders şeklinde geçen hayatımın 3 dakikalık bir kestini anlatayım :)

Her zamanki gibi bir süre çalıştıktan sonra mola verdim. Kantinde millete sırtımı dönüp oturuyordum. Çayımı aldım yudumluyorum. Önümdeki masada tek sap oturuyor. Az ilerisinde de bilgisayarlar var.

Bizim sapın yanına 2 sap daha geldi. Kitaptan bir soruyu ya da konuyu tartışmaya başladılar.
Aradan 10 saniye geçmeden içeri 2 tane sıradan türk kızı girdi( sıradan diyorsam izmirlilere göre sıradan). Bilgisayarlara doğru yöneldiler. Öndeki saplardan biri diğer ikisi dürttü "bakın lan bakın" der gibi. Neyse o arada meraktan ben de baktım tabi. Kızların birinin mabadı aşure kazanıyla büyüklüğünde çeşmiş bülbül narinliğinde, sanırsın kim kardashian. Bizim elemanlar camide namazı bitiren mümin gibi bir kitaba bir kıza bakıyorlar. Eleman, kitaba bakanları hem dürtüyor hem de çevresini kesiyor  bize bakan var mı diye. Çevresine bakmasıyla gözgöze gelmemiz bir oldu. O an kendimi tutamayıp hahahaha dememle karşı taraftan kantini yıkacak tonla zuhaaaaaaaauhhahaaa tepkisinin gelmesi bir oldu :)

Kızardılar bozardılar ama her zamanki gibi savunma gecikmedi:
"Napacan işte erkeksel mevzular  :)"

Bizim elemanların fotoğrafını çekemedim ama yaşlılık hallerini buldum. Diğeri nerde derseniz büyük ihtimal yokluk onun başına vurmuş erken ölmüştür :)
Dikkat Dedeler