(buraya uygun bir başlık bulamadım)

efenim uzun zamandır izlemediğim, ama dün tesadüf üzeri tekrar izlemeye başladığım "muhteşem memeler" ay pardon "muhtesem yüzyıl" dizisinden bahsedip herzaman ki gibi başka konulara dalarak yazıma devam ediciim...



dünkü bölümde "şehzade Mustafa " rolünde diziye "Mehmet Günsür" katıldı. ... bu üç noktalık bekleme payı kızların ağzının suyunu silme süresi içindi. efenim tamam adam çoğ yağuşuğluu olabilir, sözümüz yok ama sırf ünlü diye de bu kadar abartmanın alemi yok. şimdi Mehmet Günsür 37 yaşında. Facebookta 37 yaşında bir adam size mesaj atsa "amaan koca koca adamlar bile bana yavşıyo artık " triplerine girersiniz, bu ne iki yüzlülüktür. ha diyorsanız ki kıskançlık yapma "tıheh ben ne kıskanıcam yaa" derim size zaten adamı fotoğrafçı olsun diye istanbula gönderdik herif şehzade oldu tesadüfün bu kadarı ehehe tamam bu espriyi yaptığımı unutuyorsunuz tamam mı.


ayrıca dizi de iki karakteri oynayan "Nur Aysan" (1. karakter Mahidevran Sultan 2. karakter elmacık kemikleri hdsjkhfjşkhah öhüümm tamam sustum)

şehzade Mustafa nın annesi rolünde ama kadın 1980 doğumlu şehzade Mustafa 1975 lgkshdkjd ironiye gel :D sıktı bu muhabbet değiştiriyorum...


bazı bazı kişilerle konuşuyorum " yok efenim hayat çok sıkıcıymışta bilmem ne de " hiç çekinmeden diyorum yüzlerine karşı " hayat sıkıcı değil sen fakirsin " diye şaka la şaka adam zaten fakir bide ben üzer miyim...


ben de sıkılıyorum bazı bazı doğal olarak. mesela otobüs yolculuklarında çok sıkıldığım zamanlarda duvarlarda ki " çare Sarıgül " yazılarını sayıyorum. siz de böyle değişik aktiviteler bulun kendinize...

düşünüyorum da hayatıma türlü türlü insanlar giriyor. ya ben çok boş beleş bir insanım ya da başka bir şey... bu insanların çoğu bir filmi izlemek için tam ekran yaptığımızda, dikkat dağıtmasın diye kenara ittiğimiz mouse imleci kadar önemsiz. gelin görün ki hayatımdalar yapıcak bişiy yok...


yanlız millet olarak biraz garanticiyiz sanki. Otobüste inecekken düğmeye basıldığı halde ne olur ne olmaz diye bir de üstüne biz basıyoruz mesela. Yapmamalıyz bence bunu. Bu riski almalıyız.

ya o deil de öyle ilginç atasözleriiz var ki bazılarına gülsemmi üzülsem mi bilemiyorum. misal kendi söküğünü dikemeyen bir terzi olsam mesleği bırakırım lan. Biri duysa ne der. Rezillik resmen.

aynı şey bazı hikaye ve ya romanlarda da denk geliyor. misal, daha denizaltı icat edilmeden " denizler altında 20 bin fersahı" yazan adam var o.O . bu adam ne içtiyse aynından istiyorum uçmuş herif resmen.


neyse genjler geçen gün biri sordu dedi ki "- senin hiç sorunun olduğu biri yok mu ya herkesle mi iyi anlaşıyorsun ?"

"Beni anlayan insanlarla hiçbir sorunum olmadı; çünkü beni sevdiler.

Beni anlamayan insanlarla hiçbir sorunum olmadı; çünkü beni sevmediler.

Beni anladığını sanan insanlarla hiçbir sorunum olmadı; çünkü beni sevdiklerini sandılar.

Beni anladığını sandığım insanlarla büyük sorunlarım oldu; çünkü onları sevdiğimi sandım..." dedim.

o da " ketçapı kullanmıyorsan alabilir miyim ? " dedi. evet yaa evet çevremde bir sürü böyle insan var anlayın beni de :D :D




unutmayın arkadaşlar hayat bazen çok " Sheldon"





hadi dağılın hadiii hepinizin gadasını alırım iyi geceler...