Bir insanı sevmekle başladı her şey!

Tavsiye: Şarkıyı dinleyerek okuyabilirsiniz.

Dokunamadığın halde tadını bildiğin, bildiğini zannettiğin kişinin teninde gizlidir aşk. Onu sevmekle başladı her şey. Dünya değişti, başkalaştı, daha hızlı döner hal aldı fakat zaman bir türlü geçmiyordu.

Keşke çocukken tanışsaydık seninle gelip bana sorsaydın:
- Büyüyünce ne olacan?
- Ben büyüyünce 'senin' olucam..
derdim. Ait olduğumuz zamanlarda görüşemedik seninle. Birbirimiz olmadan geçen birbirimize ayrılan zamandı oysa. Biraz da sustuklarımızdan sorumluyuz.

Hiç yapamayacağımı düşündüğüm şeyleri yaptım. İkimizinde karakteri birer demirdi sadece biri sıcak diğer soğuk. Yoksa beni böyle şekillendirebilir miydin? Pişman değilim yine yapar mıydım? Evet hem de hiç düşünmeden.
Yaptıklarım için hiç bir zaman pişman olmadım, en büyük pişmanlıklarım yapmadıklarımda gizli. Elini tutamadığım için pişmanım, seni bir kere daha güldüremediğim için pişmanım, elimde sihirli bir güç olmadığı için acılarını unutturamadığım için pişmanım. Affet...

"Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi.. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an… Bozmadım." /Özdemir Asaf/

ve yine her şey bir insanı sevmekle başladı...
Seni sevdiğimi anladığım günden beri
Sesler değişti renkler değişti
Yüzümdeki çizgiler başkalaştı
Geçmişim değişti oyunlaştı
Yeşilin ortasında gelincik gibi
İnceleşti yabancılaştı