YALAN!...


Bir beden içersinde tükenen üç ömür.Üç asır gibi süren bir üç dakika,bu gün içimi kemiriyor.Sahi sen ne meraklıymışsın cevaplara.Doğru düzgün tek laf edemez olduk senle üç lafından birisi soru kalıplı.


Hayır!Anlamadığım neyi öğrenmek istediğin.Alla seversen söyle sen ne istiyorsun?"Boşver" dedin tanrı kelamı saydım."Neden?" diye sordun mantıksızlığa vurdum.Sahi sen neyi duymak istiyorsun?Tutturmuşsun bir "Gerçek" diye,ağzında lafı çevirip duruyorsun.Sen gerçekten istiyor musun? "Gerçeği".


Evet!Haklısın her lafım yalan,ilgilendiğim sen falan değilsin.Sıkılıyorum adını anınca,yüzünü görünce nefret kaplıyor bedenimi,sövgü kelimeleri dolduruyor ağzımı.Sen her şeyi olduğunu söylüyorsun ben senden "Onursuz" olmanı istiyorum.


Güzelim yalanlarına kaptırmışın ya kendini ben senden;her sabah uyandığında aynaya bakamamanı istiyorum.En mutlu olduğun anda mutsuzlukla tanış istiyorum.Benim "Yalanlarıma" inanmanı istiyorum senden.Ben senden beni "Sensiz" bırakmanı istiyorum.Senden nefret ettiğimi bil,ardından değil üç ömür üç saniyeyi dahi harcamıyacağımın farkında ol istiyorum.Bir "İspanyol Fahişesi" gibi kıvran,o inandığın tanrıya lanetler yağdır.Gerçek dedin;al işte sana gerçekler.Daha...Daha neler söylerim,ne küfürler ederim duyamazsın"Namusun" kabarır.


..........................................................

......................................................


Dur gitme.Yalan söyledim.Evet yine yalan söyledim.Sana gerçek diye anlatmaya kalktıklarım "Yalan" dı.Şimdi filmi başa saralım o gün ve o ana gidelim.Sen sorularına başlamamış ol,ben yalan uydurmayayım.Sen "Boşver" dememiş ol,ben o yazıyı yazmayayım.Sen "Neden?" diye sorma,ben boş cevaplar uydurmaya çalışmayayım.


Şimdi filmi başa saralım o gün ve o ana geri gidelim.Sen öyle dur,sonra ben geleyim yanına.Evet!Şimdi.....


"Sen bakışlarınla öldür beni,ben kelimelerde dirilmeye çalışayım."


M.KESKİN