dayanamadım


bir şey söylemeyecektim lakin dayanamadım. hala görüyorum ki kürt ile pkk, kürtçe ile pkk aynı şey olarak algılanıyor.tamam bir şey demiyorum haklı olabilirsin tüm küfürlerinde hakaretlerinde lakin yaptığın hareketleri önce bir düşünmen gerekmez mi?. yaşanan son olaydan geriye gidiyorum. neymiş aynur doğan kürtçe şarkı söylemiş te yuhalamışlar istiklal marşı okumuşlar filan . peki kardeşim bağırıyorsun orda şehitlerimizin kanı kurumadı kürtçe şarkı söyleme. haklısın çok acılısın çok belli hatta o kadar acılısın ki şehitlerin ertesi günü caz konserine gelmişsin.


riyakarlıktan başka bir şey gelmiyor bana bu. zamanın da çatal attılar sen ise şimdi yastık atıyorsun çünkü eğlenmek için geldiğin yerde götün rahat etsin diye minder vermişler sana. hakkındır eğlen tabi ama bana şunu söyle, de ki kürtçe terörümü temsil ediyor, aynur doğan'ın orda söylediği kürtçe aşk şarkısı terörü mü simgeliyor. elbette bunların düşünüleceğini ben de biliyordum keşke söylemeseydi dedim kendi kendime ama sora dedim ki, nijeryalı bir çocuk istanbul da türkçe şarkı söyleyince sevineceksin kürt bir sanatçı kürtçe şarkı söylüyor diye yuhalayacaksın aynur doğanı kınıyorum burdan insanların acılı günün de geldikleri caz konserinde ki belliki acılarını hafifletmeye gelmişler kürtçe şarkı söylememeliydi.


evet gerçekten içimiz yanıyor orda 13 şehit vermedik sadece, 13 asker x13 insan x13 çocuk x13ana x13 baba x13 kardeş x13sevgili x13 dost x13 dayı x 13 hala x13 amca x13 teyze = çok öldük. bu kadar ölmek neden ? bu hep böyle mi gidecek ? herkes diyor ki bitsin artık ! tamam kardeşim bitsin sen bitmesi için ne yapıyorsun ? ben sana söyleyeyim bunun nereye kadar ne zamana kadar süreceğini, "şehit düşen" ile "ölü ele geçirilen"lerin aynı sudan içen yoksul çocuklar olduklarını kabul edene dek bu trajedi devam eder. sen yanında ki kardeşini kabul edene kadar devam edecek, sen ona kardeşin olduğun güvenini verene kadar devam edecek, asıl kötünün onlar olduna inandırana kadar devam edecek ama emin ol bu iş caz konserinde kürt bir sanatçıyı yuhalamakla olmayacak. çok güzel bir söz vardı kimin söylediğini hatırlayamadım şimdi diyor ki " kötü insanların türküleri olmaz " ne de güzel söylemiş. eğer hala hiçbirşey yapmayıp oturduğun yerden küfür etmeye devam edeceksen tek sözüm var sana türk bayrağına sarılıp şehidinin arkasından kürtçe ağıt yakan anadan utan....