olaylar olaylar




bu ara değişik değişik haleti ruhiyeler içine girip girip çıkıyorum ya da çıkıp çıkıp giriyorum bilmiyorum. bazen kendimi, evde tatlı tatlı kabak çekirdeğini çitlerken içlerinden çıkan ve ağzının bütün tadını bozan çekirdek gibi hissediyorum. bazense kendimi, patlamış mısırları kaba dökerken son anda patlayıp bütün mısırları dağıtan sinsi mısır tanesi gibi hissediyorum , böyle hain , fesat niye bilmiyorum...


durumumdan kaynaklı mıdır bilmiyorum ama bazı insanlara feci derece de gıcık olmuş durumdayım. mesela "oo bensiz eglenmelere gidiliyo" diyen insan. lan sitem edecegine "ulan ben bunlara ne ibnelik yaptım da beni çağırmıyorlar " diye dusunmen daha mantıklı değil mi ? bundan başka dovulurse "ohh olsun" diyecegim tek canli turu biscolata erkeğidir. O ne öyle böyle kaslar bir şeyler , bir de benim modd umu seçer misin demiyorlar mı ağızlarına ağızlarına vurasım geliyor ama sinirli sinirli ( suratımda da kafasında bardak kıran bbg caner ifadesi dili ısırmalı filan )

büyük marketlerden alışveriş yapmaktan nefret eder hale geldim. o kalabalık ta kasa sırasına geç, kasiyer kızın aldığın malzemeleri hızlı hızlı okutmasıyla üzerinde oluşan poşetleme baskısıyla uğraş , sıradakilerin "hadi kardeşim " bakışlarına maruz kal öff bir sürü şey . kasiyer kızlardan da korkar oldum zaten . kız money club kartım yok diyince bile nasıl bakıyor "bu kelebek makarna uçmuyor " desem götümü keser valla..

allahtan şu sıralar hastayım da evde bütün gün ense yapabiliyorum. zamanında bizimkiler iyi çalışmışlar allahtan ki markete gönderecek velet sayısı da bir hayli fazla mahalle de. zaten markete göndermeyeceksen niye çocuk yaparsın ki hiç olmazsa kumandayı getir su getir gibi küçük aktivitelerde kullanırsın dimi ama.

yanlız bomba gibi haberlerim var size , evdeyim demiştim ya hastalıktan mıdır kar dan mıdır böyle bir romantiklik var üzerim de şiirler yazıyorum filan buraya da yazayım bi bakalım nasılmış...

Alışmamış götte duramayan don gibi duygularım senden sonra.Kimseyi istemiyor,kimseye ait olamıyor alışmak sevmekten daha zooor geliyor. Acıdan geçmeyen şarkılar biraz gevşektir. ahh ahh ferhat göçer dinleyemiyorum ki sözlerini tam yazabileyim, o boynundan çıkan damarı iki parmağımla tutup sökmek istiyorum yani öyle.


don demişken, bu karlı ve soğuk havalarda "donsuz geceler" şakası yapıldı mı? Yapılmadıysa ben şaka yapmıyorum bundan kelli lütfen geleneklerimizi sürdürelim..






Eurovision'a Adele, Rammstein ve Children of Bodom'un katılması üzerine artık Can Bonomo "adaletini s.kim dünya" diye bir şarkıyla katılsın bence. bune lan resmen şampiyonlar liginde ölüm grubuna düşmüş Fareo Adaları takımı gibi olmuş. bari Hayko Cepkin katılsaydı da bu sene tam uyum sağlardık...






Bütün sene Atiye ismi dolaştı ortalarda ama olmadı , niyesini bilmiyorum taytını mı çıkarmak istememiş ne olmuş anlamadım, olsaydı iyi olurdu...


neyse bu karlı, güzel pazartesi akşamında, bu geceyle özdeşleşmiş ve çok sevdiğm bir diziden alıntı yaparak yazımı bitiriyorum..

''Adam pisliğin teki çıktı rıza baba '' Arka Sokaklar

saygı sevgi