televizyon aşığıyız


Bunca yıllık televizyon izleyicisiyim ama bir kere bile televizyonlarını yeni açan izleyicilerden olmadım, olana da rastlamadım. eğer içiniz de öyle biri varsa çok özeniyorum yeminle. hayır son zamanlarda boş gezenin boş kalfası modunda takılmamdan mütevellit sürekli tv izleme gibi bi durum var ona rağmen olmuyor yani.

dedim ya sağlam bir televizyon izleyicisiyim o yüzden de derin bir televizyon kültürüne sahibim. yabancı dizileri geçte evde kalmamdan dolayı annem ve babam sayasınde yerel ve ulusal kanallarda ki diziler hakkında fikir sahıbıyım. siz pis yedili izleyen bir babaya sahip olmanın nasıl bir duygu olduğunu bilir misiniz. orço taklidi yapmasından söz etmiyorum bile...

neyse dizileri boşverelim de filmlerden bahsedelim biraz eski türk filmlerinden... bildiğiniz en psikopat canavar hangisiydi bir düşünün bakalım.benim hatırladığım en psikopat canavar turist ömer uzay yolunda filmindeydi galiba. insanların vücut tuzlarını emerek yaşayan tüylü bişi vardı ya işte o. nasıl bir yaratıcılığın ürünüdür, o öyle orjinal uzay yolu filminde varmıydı acaba öyle bir canavar ? kostümüne de tav olmuştum he, gözleri görünüyordu herifin filan hey allahım...

idollerimizden, medarı iftiharlarımızdsan Tarkan'ı unutmak mümkün mü... hele bir sahne var ki her izlediğimde beni benden alır götürür. Tarkan'ın köpeğini öldürürler. kurdun yavrusu gelir başına

Tarkan şöyle der - babanı kim öldürdü kurt ?
kurt da haliyle şöyle cevap verir - hav hav hav !!!
Tarkan da hemen - hayin Kostok !!...

lan nerden anladın Kostok olduğunu köpekçe mi biliyorsun sen bu ne dingilliktir öyle zaten lavların içine girmesine girmiyorum bile...


eski meski yine de bir heyecanı vardı filmlerin şimdi nasıl peki ? N.B. Ceylan'ın ama özellikle onun filmlerini korsan ve sinema çekimi olmasına özen gösteriyorum en azından sinema salonunda kiler gülüyor, öksürüyor filan bi hareket oluyor filmde...


o deil de televizyonda dini bir programa denk gelip kanalı değiştirince kendimi günah işlemiş gibi hissediyorum.size de oluyor mu bilmiyorum hastalıklı bi duygu heralde...


televizyon herşeyden önce bir süs eşyası sonuçta annelerimiz bile televizyonların üstüne dantel örer yani lakin merak ettiğim bir konu var sevgili anacım bir insan hangi kafayla kumandaya dantel örer he güzelim...

dantel de ne acayip bişiy televizyonun üstüne konunca kro, kız iç çamaşırına koyunca seksi... iki yüzlüler sizi...

zaten annemle televizyon izlemek başlı başına facia.. yaş olmuş 22.5 tan 23 hala öpüşme sahnesi geldiğinde kanal değişiyor, işte bu yüzden ayrı eve çıkmalıyız annee...

bu da benden size yılın aşkının kanıtı... belge mi istiyordunuz alın size Ferhat ile Şirin