BOŞVER.....


Son...Varılacak en uç yer orası dediler.Vardım.Birde ne göreyim!! başlangıçmış son olan.Neden?


Bu soruya verilecek hangi cevap tatminkar eder seni?Mantıklı olan.Öyleyse kalsın.


Niye?Bu işte mantık olmaz.Mantık olursa sen olmazsın.Öyleyse boşver.


Korktun mu?


Neden korkacakmışım?Yok olmaktan.Mantık korkuttu seni.Yok olma telaşı sardı tüm hücrelerini.


Evet haklısın kalsın.


Ne kalsın?Benden istediklerin.Ne istedim ki senden? ben hep veren taraf oldum hiç istek kısmına geçemedim.Fırsat olmadı daha görmek orayı.Nasıl acaba?


Geçme sana gelmez buralar.Hep isteyenler var burada.Gözleri aç olan,işkembeleri boş olan hiç doymayanlar var burada gelme.Ama sen!!Sensiz yapamam.Alışırım belki oraya.Hem sen varsın.Gelme... benden bir fayda yok sana.Olsaydı bir çare ben gelirdim sana.Emin ol gelirdim.Geç kalındı yolculukta olmaz artık.Alıştım buralara bende onlardanım,bende kötüyüm.


Yaklaşma bana.Pervanenin ışığa duyduğu hasreti duyma.Hüseyin olma bu Kerbela'da ne olur gelme.....Yutar seni bu çöller gelme.Boşver...Boşver....


Ve Tanrı"Boşver gitsin" dedi.Yavaşça uzaklaştı kulundan.Kendine göredir herkesin Tanrı'sı.Ben Tanrı derim senin Firavun dediğine,benim için Yezit'tir senin Tanrı'n.Gelme dedi.Boşver.Ve Tanrı'm"Boşver gitsin" dedi.Uzaklaştı.....
M.KESKİN....