SANA DEĞİL YAZDIKLARIM...

Yazdıklarımın hepsi bana, yazmadıklarım ise sanadır. Yanlış anlama yazamadıklarım değil yazmak istemediklerim, layık görmediklerim. Şiirlerim, sözlerim hepsi ben ve benim gibiler, yazmadıklarım ise sanadır.
Aç ve yoksul insanlaradır dinlediğim şarkılar, dilimdeki umut türküleri sana değil. Ben ve benim gibiler için yazdı Nazım şiirlerini ve biz onları aşk ile sevda ile söyledik; sen sakıl ola ki ağzına dahi alma onları. Irakta, Filistin de ölen çocuklar, ağlayan analar içindir gözyaşlarım sana değil; okuduğum kitaplarda onlar var ve sade onlar sen ve senin gibiler asla değil. Sen paranın ve saltanatın düşkünü, sen temiz kalpler düşmanı, masum aşklar katili, kirli dünya insanı yoktur bende sana ait bir parça. Çocukların katili, anaların gözyaşı sebebisin sen, ormanları yakan, denizleri kirleten aşağılık bir yaratıksın. Ben ve benim gibilerin senledir savaşımı ve bu savaş yeni değil insanlığın günümüze taşıdığı ve bundan sonrasına taşınacak bir savaştır.
Bir gün son kadında doğurmayıncaya kadar,son ağaç meyve vermeyi bırakıp,son erkek bir kadını sevmekten vazgeçinceye ve ozanlar umut türkülerini söylemeyi bırakıncaya kadar sürecek bir savaş bu…..

M.KESKİN