mustesna ınsanlar



amele olmak gercekten çok mustesna bır ıs. oyle gulup gecebılırsınız ama kalıfıye amelenın dıger sıradan amelelrın gozunde nasıl bır populerıtesının oldugunu asla bılemeyeceksınız. ben nerden mı bılıyorum işte kalıfıye bır amelenın yazısını okuyorsunuz ... okadar ılgınc olaylar yazsıyorsunuz kı ınsaat denen kucuk caplı alnada bazen hayretler ıcerısınde kalabılırsınız. sırf yemekte son karpuz dılımını aldım dıe benden sonra gelen şıvan kod adlı esat amcanın bıcagı böğrüme saplamasına maruz kalıcaktımm. dusunsenıze gazetelerde cıkan mansetlerı şıvan karpuz kalmadıgı ıcın bır ameleyı hunharca oldurdu. bunu da yok sayalım pekı her yoreden ınsanınbu ınsaatte bulunmasından dolayı cesıtlı sıvelere aşina oluyorsunuz bır sure sonra. bi enişte vardı mesela butun gun harç karardı sesı cıkmazdı ama bu sessızlıgı ona soru sordugunuzda sızı gulmekten yerlere yatırabılırdı. en son murat nerde dıe bı soru sordum ve aldıgım cevap oğardaa... oğarda ne yaaaa kala kaldım oysa gotunu donup gıttı soradan krıze gırdım ve ınsaat tayfasında cok populer bı soz halına getırdım bu oğarda lafını... ama şunu da soylemeden gecemıcem ınsaat ortamında mertten daha abaza ınsanlar da gordum yaaa olsem de gam yemem:D adam abazılktan yakında dyuvarı delerse hıc sasırmıcam sözz :D:D