tanıtım..kemer..


trakya ile ege arasına sıkışmış her iki yöreyi de kırmayarak ikisinin harmanını oluşturmuş memleketimin tipik örneklerinden biri..küçük balıkçı köyü..benim bağlantım ise dedemin memleketi olması..cümle içinde kullanmak gerekirse "yiyin gari beyaa" açıklayıcı olur sanırım..

Truva'nın komşusu Parion antik kenti üzerine kurulmuş nerdeyse..evlerin temellerinde, duvarlarında üzerlerinde kartal işlemeli mermerleri rahatlıkla görebilirsiniz..


halkın yoğun ilgi gösterdiği uzundere plajı da bi kaç kuşak önce bizimdi diyerek böbürleniyorum her gittiğimde..nasıl bi duygu olduğunu bilmezsiniz tihe..


neysem potur potur bi ses duyduğunuzda kıpırdamayın..bi kaç saniye sonra ilginç bir taşıtla yüz göz olabilir onu ve üzerindeki yapımcısını, şanslıysanız kasasında bir kaç da çocuk gözlemleyebilirsiniz..


cami de ezan okumak için mikrofon başına doluşan çocukların kıkırtısını çok uzaklarda değilseniz ya da bir balıkçı teknesi geçmezse rahatlıkla duyabilir keyiflenebilirsiniz..


yolunuz bigaya düşerse ve fazladan vaktiniz olursa bir yaz günü hem denize girebilir hem de kayak yapabilirsiniz..:D:D ne kayağı ya ha ha abarttım..