TANRIYA


Asilik değil bu benimkisi aciz bir kulun sorgusu.Madem öldürecektin niye yarattın bizi,biz olmazsak sen neye yararsın kendine sor bir….
Bilir misin nasıl bir duygu sonunda öleceğini, yok olup gideceğini bildiğin halde bir hayat kurmaya çalışmak, hayaller kurmak, umut etmek? Biliyorum bir gün öleceğim, toprak olup unutulup gideceğim ama bundan da hiç korkmuyorum.Aksine sana inat,ölüme inat gülerek dolu dolu yaşıyorum ve biliyorum ki ölüm beni bir kez yakalayacak.Ogün gelecek bu dünyada yaptıklarımdan dolayı sorguya çekmeye kalkacaksın sanki yaşadıklarımın sorumlusu sen değilmişsin gibi..benimde sana bir sorum hey Tanrı hangi günahımdan ötürü öldürdün beni…

Bektaşi senle girdim dergâha
Yüzüm sürdüm yoluna
Şarapta buldum huzuru
Yükseldim erenler katına
Şaraptır ruhun ilacı
İçtikçe sarhoş olmalı
Her kadehte aşkı tatmalı
Yükseldim erenler katına

M.KESKİN