o değil de..

böle ben de yazıcam artık ha ha ben de koyacam haa der gibi oldu ama olsun sanki herkesler yazıyoda..neysem yazıcam işte olan bu bi b.k yok yani..





uyurken ağzını şapırdatan arkadaşım var benim..





cezayir menekşesi nası bişey ki..





bole ben içerde telefonla konuşurken bizim piçler salonda yarılarak gülüyo ya nası gıcık oluyom..ben varken sanki ole güzel gülmüyolar..anlaşıyolar aralarında..çok ilginç..





bi gün bizim piçe(constantine-yunz)pet şişe attıydım..çok hoşuma gitti koca su damacanasını attım..mertte hevesliymiş meğer tuttuk sandalyeyi attık üstüne..baktık kaptırmışız kendimizi daha fazlasını istiyoz bavul falan attık..en sonunda bez dolabı tuttum gırgırına o da ne mert gayet ciddi neyse sürükledik onuda attık üstüne..bayaa attık işte bildiğin..ha ha amacımız neymiş ki..





uyurken bacak bacak üstüne atan arkadaşım var benim..





saçmalığa baksana ağğbi benim alttan dersim var tamam mı, tamam mı ha? neysem ders seçiminde onları almam lazım e bi de o sınıfın secmeli derslerini.. ee aretlim normal dersime kredim yetmiyo..zorunlu secmeli mi olur mıyya goyyim..




edit: bu arada bütün derslerimi geçtiiim...





orjinal oyun alıp krek arayan arkadaşım var benim.





lan olum hani koşuya başlıcaktık..





to be continued..