o değil de..

Haydarpaşa garının girişinde durupta sen mi büyük ben mi Istanbul demişliğim vardır..


eve çıkınca bizim yavruya(yavru dediğime bakma voltran gibi bişe)anahtar verdik adam eve kız atsaydı(kızlardan özür diliyorum ayrıca niye diliyosam bu blogda kız olduğunu zannetmiyorum)daha iyiydi..olee pisikolojik vuruyo ki adam zekasına hayyranım..bi gün bizi doğm gününe çağırıyo adam organizasyonu kurmuş..ee nerde kutlucan dedik adam sizin evde sizde gelin dedi..bir hafta uykularım kaçtı..bu nasıl bi gamsızlık..abarttım lan ha ha..


geçen(geçen dediim aylar öncesi)süzgeç yoktu 5 litrelik su bidonunun altını deldim defalarca..bole kendimle gurur duyuyom ama thehe önemli olan ihtiyacı olunca insanın çözüm üretmesi flan bi havalar ama görsen..ee noldu dersen makarnanın bidonla hunharca buluşmasından sonra bidon sıcaklıktan yamulup bükülmesin mi..sıç..o an çok pis kötü hissettim kendimi..nasıl oldu da unuttum..bidonun kesilen kısmı kapanıp makarnayı almama izin vermedi..ben bi şekilde ulaştım ama bizimkiler yemeğe pek yanaşmadı..yenir ki bu olum diyerek kanıtlarcasına bi kaç tane ağzıma attım göt olmamın şiddetini arttırıcasına..bidon ve makarna işbirliği yapmışcasına pis pis güldü bana..evet güldü ya..


ç harfini unutan arkadaşım var benim..çe bildiğin (ç) lan işte..



makarna ve pattez konusunda yüksek lisans yaptım olm ben..makarnayi maymun ettim ha ha pattezin bokunu çıkardım kabuklarını fln kızartır oldum..eee bravo sanki çok ilginç bişi..


ara ara nöbetlerim geliyo salak salak kendimi bişeye kaptırıyom sıçırtığını çıkarana kadar sürüyo bi de..en son iğne iplik buldum elime ne geldiyse dikmeye başladım..en son bi baktım o da ne? ha hiçbişey diilmiş..


o değil de bu değil de ne mıyya goduum..


olm hani koşuya başlıcaktık be.