Acaba Napsam ki?

Yaz tatili geldi sıkıntılı dönemler başladı. Evde kös kös oturuyorum bir yere çıkamıyorum çok sıcak her yer. Sıcak geçse bazen para olmuyor nereye çıksam falan...
Neyse can sıkıntısından bu dolayı bu yazıyı yazayım dedim.
Geçenlerde alsancaktan 70 numaralı otobüse binecektim. Tam durağa gelirken ne göreyim durakta duruyor. Hemen atladım bindim. Bir baktım yanlış güzergahtan gidiyor yanımdaki kadına sordum
ben: bu araba 70 değil mi?
kadın: evet 70!
-- neyse dedim herhalde ilerden döner falan... dönmedi..
ben:pardon bu araba 70 değilmi?
öndeki adam: hayır 79! bu durakta in başka arabaya bin.

--hadiiii!

neyse indim.. indiğim yerde dolmuş değnekçilerine sordum
ben: buradan buca otobüsü geçermi?
değnekçiler: geç yolun karşısına bak orada durak var orada bekle.
--yolun karşısına geçtim beklemeye başlamadan önce durağın yanındaki börekçiye girdim
ben: abi bi su ver.
börekçi: buyur
ben: buradan buca otobüsü geçermi?
börekçi: evet durakta bekle gelir
ben: tamam teşekkürler!

---- ulen arkadaş bekle bekle gelen giden yok...

ben:abi bu otobüs kaç dk.da bir gelir.
börekçi: şimdi trafik yok 15 dk.da bir gelir.
ben: hangi numaralar geçiyor buradan?
börekçi: 670-270
ben: teşekkürler

---bekle bekle gelen yok alala en sonunda durağa gelen elemana sordum

ben: buradan buca otobüsü geçer mi?
durağa gelen eleman: evet geçer!
ben: sağol

--2 dk geçer

durağa gelen eleman: buradan geçmiyor alt yoldan geçiyor...
ben: yine sağol :D

---indim alt yola oradan otobüse binip evime geldim.

Kıssadan hisse 79'u 70 diye gören gözümün de, otobüste yanımda oturan teyzenin de, yoldaki 2 değnekçinin de, börekçinin de taa .....


Hikaye devam ediyoreee!

Buluşma var, yarış var... Pınarbaşı pistine fotoğraf çekmeye gittim.Fotoğraf makinamı yanıma aldım gidip yarışan motorsikletleri çekecem falan.. Pan yapacam içimde kalmıştı... Bindim pınarbaşı dolmuşuna dedim autodrom pistinin oradan geçermi geçer dedi.

---Yolda gidiyoruz şöföre sordum.
Ben: Abi pistin oraya gelince beni indirir misin?
Dolmuşçu: Daha çok var gelince indiririm seni.
ben: tamam.

--- gidiyoz gidiyoz pist yok.taa kemalpaşa yoluna çıktık, yeşilçam diye bir yere döndük. Dolmuşçu orada durdu. Başka dolmuşçuya el kol yaptı.

Dolmuşçu: ben seni çok getirmişim bin şu dolmuşa git onunla dedi. Diğer dolmuşçuyu tembihledi.

--- bindim dolmuşa rahat 15 dk yeniden yolculuk yaptım. baya ilerledik. dolmuşçu telefonla konuşuyor. Yolda kadının biri müsait bir yerde dedi. Ondan sonra durdu. konuşmaya devam ediyor. AA kardeş sen burada in pist biraz geride dedi.

Hadii indim 5 dk yürüdüm pisti buldum. Yarışlar iptal olmasın mı sıcak hava yüzünden!

---- Oradaki bayan bugün sıcaklar yüzünden gençlik bilmem ne başkanlığı yarışları iptal etti dedi.

O an beni doğru yerde indirmeyen dolmuşçuya, o başkanlığa vs vs hepsine dua ettim :P

Sonra çıktım pınarbaşını gezmeye başladım. Köy, kasabanın gelişmişi kırsal gibi bir yer hoşuma gitti ama ... Sokak aralarında atlar ve çocuklar, eski traktörler vs.. Baya fotoğraf çektim ama ışık çok sertti hiçbirini beğenmedim. At üzerinde bana poz vermek için yarışan çocuklara çok teşekkürler. Abi beni de çeksene diye havuz başında duran çocuklar apayrı bir tatlıydı. Tüm olumsuzluklara rağmen çocukları tüm hayal kırıklığının üstünden gelmemi sağlamıştı. Motorsiklet çekmek yerine at çektim tek fark bu! Oha at var la