Hıdır Hıdır hahaha piçozlara okuyun...

> >>Hıdıır... Hıdııırrrr...> >>> >>- Hıııı??! Ne vaaarr??> >>> >>- Uyuyon mu?> >>> >>- Yok börülce ayıklıyom... Soru mu lan bu Hacer? Uyuyom tabii ya ne> >>etcem... Yat sen de zıbar hade...> >>> >>- Senin işin bitti tabii, devirip gıçını yatabiliyon... Şipşak yap,> >>sonra horul da horul uyu... Bi gere de geç gessen dişimi gırcem...> >>> >>- Gecen gece 'eve geç geliyon' diye dırdır ettiydin de, ben senin> >>dişini gırdıydım ya daha ne istiyon?> >>> >>- Ben oole geç gelmekten bahsetmeyom... Birlikte gelmektenbahsedeyom...> >>> >>- Beraber mi gelcen? Gız o saatte dışarda senin ne işin var ki eve> >>benimle gelcen lan?> >>> >>- Off be Hıdır off beee Hıdııırr. Sen beni annamıyong...> >>> >>- Ya sabıııırrr... Uykumu gaçırdın gene bak, de hele ne istiyon...> >>> >>- Orgazm neyin istiyom damam mı? Orgazm olmak benim de hakkım...> >>> >>- Orgazım da ne lan?> >>> >>- Hıdır... Bazen diyom ki kendi kendime acaba ben de zoofili mi var?> >>> >>- Ne fili? Ne diyon ya?> >>> >>- Zoofili... Yani hayvanlarla ilişkiye giren dimek. Eh ben de senin> >>gibi bi öküzle her gece yataga girdigime göre...> >>> >>- Sen bana öküz mü diding?> >>> >>- Bildigin kelimelerden konuşunca annıyon bakıyom...> >>> >>- Ya Hacer yat diyom sana... Orgazımmış... Yok bilmemne filiymiş...> >>> >>- Ne fili be cahil ay... Zoofili...> >>> >>- Hacer yarından tezi yok o gadının evine temizlige getmiyon, damammı?> >>> >>- O gadın didiğin gosgoca bi yazar damam mı? Dogru konuş.> >>Feministlerin başı... Lideri... idolüm o benim.> >>> >>- Ne dol ne dol?> >>> >>- Idolüm deyyong... Onun evini timizlemeğ benim için şerefdir damam> >>mı? Bütün gitaplarını, dergilerini oguyom ben onun...> >>> >>- Sonra da yalan yanlış ögrenip benim uykumu gaçırıyon... Sana ne> >>lazım orgazım... Onlar zengin garıları için...> >>> >>- Heç de bile... O fizyolojik bi ihtiyaç... -> >>- Fiz...yo...ne?> >>> >>- Milletin gocaları evrim geççüdü metroseksüel oldu... Sen daha bi> >>insan olamadın be Hıdır... Evrim... evrim... eviluşın...> >>> >>- Haceeeeerrr...> >>> >>- Neeee?> >>> >>- Gız bu deminden beri dediklerini tekrar etsene peş peşe...> >>> >>- Ne oldun lan hıdır, yanakların al al oldu...> >>> >>- Dediimi yap seeennn.> >>> >>- Eviluşın... Orgazım... Metroseksüel... Zoofili... Fizyolojik...> >>idol... istersen apurçunist de diyem... Ne olcaksa...> >>> >>- De Hacer deee... Bi daha söyleee...> >>> >>- Ne yapıyong Hıdır... Kudurdung mu len?> >>> >>- Sen bu gavurca lafları edince gozüme yabancı avratlar gibigöründün> >>de bi an...> >>> >>- Istemiyom Hıdır... Kendimi şu an ilişkiye hazır hissetmiyom...> >>> >>- Ama ben hissediyom... Gel buraya...> >>> >>- Bu bi konsantrasyon meselesi Hıdır...> >>> >>- Gonsontrosponon diyen dilerini yiring... Gel buraya Helga...> >>> >>- Ne Helgası be? Adım var benim... Bireyim ben... Bıraaaak...> >>Yetiiiişiiiin... Aile içi şiddete maruz galıyom... Heeeellppp...> >>Heeellllpppp...