Kısa Kısa Denemeler..

Noktalı virgülle sonlandırılmış cümle gibi;

Açıklanmayı bekliyorum.

Öykü içinde anlamsız bir sözcük

Anlam kazanmayı bekliyorum.

Anlamıyorlar diye kızardım insanlara

Yeni varkına vardım,

Anlamsız bir sözcük ne anlatabilir ki!!!..
2
Karıncanın koca bir dağa tırmanması misali

Uzunca bir yol önümdeki

İlerlesem de bir süredir

Kısalmamış yol,artmış aksine.

Attığım adımlar ileri doğru değil,

Tersine doğruymuş meğer.

Zirveye ulaşmak neyse de

Başladığım noktaya dönebilsem keşke...
3
Ben de bir kalbe sahiptim...

Piraye olamadım belki,

Üzmek istemedim seni.

En güzel türküler,yokluğa yakılan değil midir?

Ben ömrümü yaktım bir hiç uğruna

Kalbini hiç yorma

Bir gün gelir bu hasret biter

Döeneceğim ağlama

Bekle beni ağlama...

(Orcun' a teşekkürler)
4
Aynı kalmaz artık hiçbir şey..

Bugünden bir parça barındırmaz yarın.

Ne ben;ben olurum gayrı

Ne sen;sen olarak kalırsın.

Sen;

Bugüne sıkışmış bir anı olursun.

Ben;

Yarında yaşamaya devam ederim.

Sen;

Bugünde ölürsün.

Ben;

Şafağı yaran güneş gibi yarında doğarım.

Sen;

Belki sen olarak kalırsın.

Ben;

Ben olmam gayrı....

M.KESKİN...